Kedves Lipinka Tagunk!
Amennyiben bejelentkezés után nem a felhasználói fiókod megszokott felülete jelenik meg számodra, hanem ezt az üzenetet olvasod, azt jelenti, hogy nem teljesült előfizetésed aktuális részlete. Ez esetben mindenekelőtt arra kérünk, ellenőrizd le a bankkártyád érvényességi idejét, valamint azt, hogy van-e elég fedezet a programba regisztrált kártyán.
Amennyiben a tranzakció fedezethiány miatt nem teljesült, de kártyád 2–3 napon belül feltöltésre kerül és az újraidőzített levonás sikeres, a fiókod automatikusan aktiválódik.
Többszöri sikertelen levonási kísérlet után viszont a kártyádhoz kapcsolt automatikus levonás digitális tokenjét (azonosítóját) biztonsági okokból érvényteleníti a rendszer, így a mi oldalunkról nem indítható újabb levonási kísérlet. A megoldás a kártyád – vagy amennyiben időközben kártyacsere történt, a friss kártyád – újraregisztrációja rendszerünkben.
Kártyád újraregisztrációjának menetéről – ugyanezen a felületen – hamarosan további tájékoztatást és leírást teszünk közzé. Emiatt kérjük a napokban többször kukkants be Lipinka Fiókodba!
Ha bárhol elakadnál a folyamat során, keress bizalommal a terefere@lipinka.hu e-mail címen és szívesen segítünk.
Tisztelettel és köszönettel,
a Lipinka csapata